.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شرکت گاز مازندران با موازنه منفی مواجه است

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به استقرار مازندران در انتهای خط انتقال گاز سراسری کشور اظهار داشت: شرکت گاز استان امسال نیز با موازنه منفی مواجه خواهد بود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، محسن عرب مقصودی در حاشیه جلسه هم اندیشی مدیران مسئول، سردبیران، سرپرستان و نمایندگان روزنامه ها و خبرگزاریهای مازندران در ساری افزود: عدم موازنه بین تولید و مصرف یکی از چالشهای اساسی شرکت ملی گاز ایران در سال جاری است.

وی خاطر نشان کرد: رسانه ها می توانند با اطلاع رسانی آگاهانه زمینه زمستانی بی دردسر را برای مردم فراهم سازند و مردم را برای مواقع بحران احتمالی آماده سازند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به اینکه این شرکت آمادگی بیشتر خود را برای اجرای پروژه های زیرساختی صورت داده است، تصریح کرد: تا پایان سال 89 پروژه خط مستقل گازی دامغان به مازندران تا پایان سال 89 بهره برداری خواهد شد.

عرب مقصودی با بیان اینکه اجرای این طرح ملی توسط شرکت مهندسی و توسعه گاز کشور در حال انجام است میزان اعتبار تخصیصی برای این اعتبار مصوب سفر دولت را 300 میلیارد تومان ذکر کرد.

وی با اعلام این مهم که رفع مشکلات خط تغذیه گاز شیرگاه به زیرآب از برنامه های امسال این شرکت است، اظهار داشت: با انجام این مهم مردم سوادکوه از نعمت گاز بهره مند می شوند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه بیش از 50 درصد از پروژه فوق در مسیر جنگل اجرایی شده است پیش بینی می شود مردم شهر زیرآب تا قبل از زمستان گاز دار شوند.

وی خاطر نشان کرد: امسال اجرای ادامه خط لوله زیرآب به پل سفید به طول سه هزار و 300 کیلومتر در دستور کار این شرکت قرار دارد.

عرب مقصودی با اشاره به اینکه امسال 25 میلیارد تومان جهت اجرای پروژه های زیرساختی شرکت تعریف شده است، اظهار داشت: افزایش ایستگاههای تقلیل فشار از برنامه های ما در سال جاری است.

وی با اشاره به در حال اجرا بودن پروژه خط لوله تقلیل فشار جویبار به قائم شهر به طول 24 کیلومتر و ارتفاع 24 اینچ توسط سه پیمانکار و در سه فاز تصریح کرد: این پروژه هم اکنون دارای 60 درصد پیشرفت فیزیکی است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه تاکنون 113 روستا از 308 روستای تعهد سال گذشته از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند اظهار داشت: امسال نیز 195 روستای باقیمانده گازدار خواهند شد.

وی با بیان اینکه شرکت گاز استان سال جاری را بدون بدهی قبلی آغاز کرده است، گفت: با تزریق اعتبار 36 میلیارد تومانی به شرکت گاز استان تمامی بدهی های اسنادی شرکت در سال قبل تسویه شده است.

عرب مقصودی افزود: این شرکت در سال جاری 38 میلیارد تومان جهت اجرای پروژه های زیرساختی اعتبار در نظر گرفته که تقویت ظرفیت ایستگاههای تقلیل فشار و تکمیل و راه اندازی خطوط تغذیه ساری به قائم شهر محوری ترین برنامه های این شرکت در سال جاری است.

وی با اشاره به انتخاب پیمانکار اجرای گازرسانی شهر کلاردشت گفت: امیدواریم خط انتقال 11 کیلومتری با فشار هزار پوندی از سلمانشهر به کلاردشت به زودی افتتاح شود.

عرب مقصودی میزان فعلی شبکه خطوط تغذیه استان را بیش از 11 هزار کیلومتر ذکر کرد و افزود: 468 هزار علمک منصوبه و 679 هزار مشترک در استان از نعمت گاز بهره مند هستند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه متوسط مصرف روزانه گاز مازندرانی ها 16.5 میلیون متر مکعب است، خاطر نشان کرد: نیروگاهها، خانگی، صنایع و تجاری به ترتیب با 50، 38، 6.5 و 5.1 درصد بیشترین و کمترین مصرف گاز استان را به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به وجو 46 جایگاه سی ان جی در مازندران اظهار داشت: 35 جایگاه موجود استان دو منظوره و مابقی تک منظوره هستند.

عرب مقصودی در پایان با اشاره به ایجاد کمیته بهینه سازی مصرف انرژی و انضباط اقتصادی در شرکت استانی اظهار داشت: پنجره های دوجداره در تمامی ادارات شرکت گاز شهرستان ها به منظور صرفه جویی و استفاده بهینه انرژی نصب می شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.